sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Pettymyslapsi

Olinko pettymys ?

Olin alittanut kriteerit, en ollut noussut tarpeaksi korkealle riittääkseni. Kuitenkin siipeni olivat pitäneet minut pinnalla. En ollut hukkunut syvän siniseen mereen, enkä paiskautunut kovaan asfalttiin. Mikä oli saanut minut pysymään ilmassa ? Minulla ei ollut mitäään mikä olisi saanut minut uskomaan itseeni. Ei mitään mikä saisi minut yrittämäään kovemmin, mutta silti olin täällä. Mikään ei nostanut minua ylös, mutta mikään ei myöskään laskenut alas. Miten kestin itseäni. Minua, ihmistä joka ei merkannut maailmalle mitään. Ihmistä, jonka olemassa olosta harva edes tiesi. Miksi Jumala siis halusi pitää minut maan päällä, eikä lähettää taivaaseen itsensä luo, parempaan paikkaan. Jumalan täytyi tehdä päätös kohtalostani, mutta miksei hän jo päättänyt ? Ottanut minua luokseen tai antanut minulle paremman elämän täällä alhaalla. Vai oliko minun tarkoitus elää merkitsetöntä elämää täällä maan päällä, ja sitten joskus kaukana tulevaisuudessa pääsisin Jumalan päätöksestä hänen luokseen, elämään hyvän elämän. Mutta miksi minun täytyi ensiksi elää elämä joka ei antanut minulle mitään, ei elämänkokemusta, ei hyviä hetkiä, ei kärsimystä, ei mitään. Elin täysin merkitsetöntä elämää. 


~ jaida, pettymys

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti